תפור לעסק שלכם: הכשרות מותאמות לעובדי החברה

בשנת 2014 היקף המסחר באונליין חצה רף של 1.5 טריליון דולר. קצב הצמיחה עומד על עשרות אחוזים מדי שנה וקרוב לוודאי יוכפל המחזור בשנים הקרובות. העסקים הגדולים בעולם ובישראל כבר יוצרים נוכחות באונליין ובמובייל, ונהנים מערוצי מכירות חדשים המספקים להם תזרים של המוני לקוחות מכל רחבי העולם, מסביב לשעון.

ב Digital-IL רכשנו ניסיון רב בהכשרת עובדים ואירגונים לעולם האיקומרס ופיתחנו הכשרות המותאמות לאותם עסקים הרוצים להכיר או להתחיל לפעול בעולם המכירות באונליין.

בנוסף אנו מתמחים בבניית הכשרות מותאמות לצרכים שונים. 

לתיאום פגישת היכרות, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר.

למידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים

מבוא לעולם האיקומרס

סדנת הכרות בת 8 שעות עם עולם המסחר החדש.
הבנת הכוחות והמספרים שהופכים את עולם המסחר האלקטרוני לתחום שמתפתח באופן משמעותי בישראל ובעולם, לצד דוגמאות אמיתיות של חברות ויזמים שעשו את זה בגדול.

  • סקירת זירות המסחר האלקטרוני המובילות בעולם
  • הכרת המודלים העסקיים וסוגי החנויות באונליין: B2B, B2C, C2C
  • לימוד מושגי הליבה והמונחים המקצועיים בתחום
  • איפה נכון לי למכור? Marketplace Vs. Single Brand

UI\UX: חווית לקוח שיוצרת מכירות

הכשרה בת 12 שעות המשלבת את העקרונות המובילים ליצירת חווית לקוח יוצאת דופן.

לימוד הדרכים לתכנון נכון של כלל הרכיבים המשפיעים על תחושת הקונה בחנות: הממשק הגרפי, חווית הקניה ואמנת השירות.

  • חווית לקוח. לא רק ממשק משתמש
  • העקרונות לבניית חווית קנייה בחנות האונליין (UI/UX)
  • בניית תהליך משפך המכירה (Sales funnel)
  • איך יוצרים לקוחות מרוצים שמדברים עליכם
  • סודות עסקיים לשיפור יחס ההמרה של המכירות

הכרת עולם התפעול והלוגיסטיקה

תכנון נכון של המערכת הלוגיסטי ושרשרת ההספקה שמאחורי עסק מצליח באונליין.

  • אחסון וניהול מלאי ואריזה
  • ניהול מדיניות החזרה
  • בקרה על הלוגיסטיקה והאחסון
  • שילוח ומעקב אחר המשלוח
  • היכרות עם ספקים ונותני שירות מובילים והגדרת העבודה מולם
  • תחשיב עלויות ותמחור
  • תכנון תקציב עבור כלל מרכיבי המערך הלוגיסטי

שגרת ניהול חנות אינטרנטית

איפיון תהליכי העבודה לתחומי הפעילות המרכזיים: לוגיסטיקה, ניהול הזמנות ושילוח, ניהול אתר, שירות לקוחות ושיווק.

  • הכלים לכתיבת תכנית עבודה אפקטיבית
  • קביעת סדר עדיפויות לניהול העסק
  • ניהול האתר בשגרה ועדכון הקטלוג
  • יצירת מבצעים וקידום מוצרים
  • יסודות פיתוח עסקי והתרחבות העסק