אחרי המובייל, האם הטלוויזיה תהיה הגל הבא של האיקומרס?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם 13.12.2015

האם מדורת השבט תחזור לבעור, אך הפעם כקניון וירטואלי גדול המאפשר לנו לרכוש מוצרים?
יותר ויותר ריטיילרים גדולים דוגמת אמזון ועליבאבא מתחילים לבדוק את האפשרויות הטמונות במינוף הטלוויזיה הביתית לטובת מסחר אלקטרוני, על פי רוב דרך אמצעים משניים כגון קונסולות משחק.
יוזמה שכזו מהזמן האחרון היא זו של חברה בשם Von Bismark שחברה למיקרוסופט ויצרה את […]

בלאק פריידי 2015: בסימן מכירות באונליין, מה שלא מונע מריבות ביזאריות למדי בחנויות פיזיות

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם 29.11.2015

הבלאק פריידי מכה בכל העולם, והקונים מצביעים בארנקים. על פי eBay בכל דקה נמכרים שני סקייטבורדים מעופפים, ה-מוצר החם של העונה הנוכחית, וולמארט מפרסמת שהיא מכרה כל כך הרבה סרטים שייקח כ- 3,000 שנה על מנת לצפות בכולם.

נתונים מספריים מתחילים להתפרסם והמעניין הוא (ואולי הצפוי) שהמכירות באונליין צמחו בכ- 15% משנה שעברה, בעוד […]

17 טקטיקות שמקפיצות את שיעור ההמרה באתרי איקומרס (אינפוגרפיקה)

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם 16.11.2015

הפעם משתפים אתכם אינפוגרפיקה מצויינת מהחברים ב- TemplateMonster. מצויינת וחשובה, מדוע? כי יש שתי דרכים עיקריות להקפיץ את המכירות –  (1) להביא יותר קונים לאתר שלנו, (2) לשפר את המרכיבים באתר שלנו. מכיוון שההיבט הראשון יותר קשה על פי רוב, כדאי להתיישר בכמה שיותר דרכים עם ההיבט השני. הטקטיקות כוללות בין השאר אופטימיזציה של האתר, הקפדה […]

מיליארד סינים לא טועים : הסינגלס דיי עושה בית ספר לבלאק פריידי ולסייבר מאנדי

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם 10.11.2015

בהנחה שאתם לא נמצאים בחופשה על הירח, בטח נתקלתם בשבועות האחרונים בפרסומים בטלוויזיה וברשתות החברתיות ל- Singles day, מסורת סינית, חג מכירות באונליין שבשנה שעברה גלגל את הסכום הפעוט של 9.3 מיליארד דולר ביום אחד (!). ומכיוון שהאחראיים ל"גיורו" של החג והבאתו לפתחם של הקונים הישראלים הם החבר'ה מChinaBuy ובראשם יובל אטד, ממייסדי החברה […]

מה קרה השבוע באיקומרס בארץ ובעולם?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם 05.11.2015

אמזון פתחה השבוע את חנות הספרים הפיזית הראשונה שלה באוניברסיטת סיאטל, בסיאטל גם שוכן המטה של הענקית. החנות שתתנהג כמו כל חנות ספרים רגילה, ויהיה אפשר למצוא בה גם טאבלטים וסמארטפונים, תעשה שימוש בדאטה העצום שיש לה מהאונליין גם בחנות הפיזית על כל המשתמע מכך, למשל : מדפים ובהם הספרים שקיבלו את הציונים הגבוהים […]

מה קרה השבוע באיקומרס בארץ ובעולם?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 22.10.2015

המובייל מנצח בקרב על כיסם של החוגגים. גוגל: בעונת החגים הקרובה יעדיפו הקונים לרכוש במובייל בין סידור זה לאחר בניגוד למרתוני הקניות המוכרים כגון הבלאק פריידי, את רגעי הקניות הללו במובייל מכנה גוגל micro-moments. בסקר שערכה גוגל ענו 54% מהמשתתפים כי את הקניות בחגים בכוונתם לערוך באמצעות המובייל בזמנם הפנוי, אם במהלך ארוחות הבוקר ואם במהלך נסיעות. על […]

5 דוגמאות מעוררות השראה לאימיילים שמקבלים קונים שנוטשים עגלה (ומה כדאי ללמוד מהן)

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 20.10.2015

נטישה של עגלות קנייה היא חלק בלתי נפרד מקניות באינטרנט. על פי קבוצת מחקרים שנערכו בשנים האחרונות 68% מהקונים נוטשים עגלות קנייה, כלומר רק 1 מתוך 4 קונים בקירוב ישלים בהצלחה את תהליך הרכישה.

קונים עשויים לנטוש עגלות קנייה כתוצאה מסיבות אישיות כגון עלויות משלוח גבוהות שמתגלות רק בסיום תהליך הרכישה וחורגות מהתקציב או חוסר החלטיות לגבי הרכישה, אך גם כתוצאה מסיבות שאינן קשורות […]

מה קרה השבוע באיקומרס בארץ ובעולם?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 15.10.2015

פייסבוק מוסיפה סקשן חדש של shopping, תהליך שממשיך באופן טבעי את הכניסה החזקה שלה לעולם האיקומרס שמתבטאת בין השאר בכפתורי קנייה וחנויות בתוך פייסבוק. שלא כמו המודעות שכולנו רואים בעל כורחנו בפיד, כאן מדובר בסקשן שלם שפייסבוק מעוניינת שניכנס אליו באופן אקטיבי על מנת לערוך קניות. מלחמת הקניות מתחילה…עכשיו!

אמזון לא שוקטת על השמרים (לעולם, יש לציין) ועכשיו […]

מה מלמד אותנו הסקר אודות הרגלי הרכישה של האמריקאים באינטרנט בתקופת החגים של 2015?

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 29.09.2015

הקונים מערבבים את העולם הדיגיטלי והפיזי זה בזה,  ודורשים : תנו לנו לבחור

סקר של PITNEY BOWES שנערך באוגוסט האחרון בארה"ב מלמד אותנו כמה פרטים מעניינים אודות הרגלי הרכישה של האמריקאים באינטרנט במהלך תקופת החגים של 2015. ארה"ב היא אחד השווקים הגדולים בעולם והיא משקפת במידה רבה את את הלך רוחו של הקונה המקוון הגלובלי.

גם […]

עכשיו זו מציאות: קניות דרך הפייסבוק

מאת: צוות DIGITAL-IL פורסם: 17.09.2015 

עושים קניות עם צוקרברג – לאחר שביולי פייסבוק הודיעה כי היא עורכת פיילוט לחנויות פייסבוק, כעת שיתוף הפעולה עם Shopify קורם עור וגידים וחנויות בפייסבוק הופכות מציאות.

הפ'יצר שנקרא The Shop מאפשר להציע מוצרים לקנייה דרך העמוד העסקי. באפשרות הריטיילרים לבחור האם קונים יבצעו רכישה ישירות מהעמוד העסקי, או שיועברו לחנות אונליין של החברה או אפליקציה […]