הכשרת איקומרס למנהלים ואנשי דיגיטל

DILicon__0000_Vector-Smart-Objectמרגישים שאתם חייבים לדעת יותר על מסחר באינטרנט אבל לא מוצאים את הזמן?

אם אתם מעוניינים להפוך את הפעילות שלכם באונליין למקור רווח משמעותי, רוצים ליצור יתרון איכותי על פני המתחרים, או שואפים להביא חדשנות בתחום המסחר באינטרנט לארגונים איתם אתם באים במגע – לנו יש את הפיתרון עבורכם!

אלעד גולדנברג ושגיא סטוניס, מבכירי תעשיית האיקומרס בישראל, מציעים לכם קורס פרימיום העוסק במכלול ההיבטים הדרושים על מנת לעסוק במסחר באינטרנט בצורה מבוססת, חכמה, חדשנית ורווחית.

הכשרה מואצת
אידיאלי למנהלים המעוניינים
להעשיר את הידע שלהם
בזמן קצר

רכישת ידע המבוסס
על ניסיון מצטבר
הצגת דוגמאות ומקרי בוחן בידי בכירי
תעשיית האיקומרס בישראל

זווית ייחודית
הצלחה ומצוינות בתחום
האיקומרס בראי עולם
הפרסום הדיגיטלי

קבלת כלים
משמעותיים 
לניהול וניתוח תוצאות
בהכשרה ממוקדת ואיכותית

נטוורקינג עסקי
ואיכותי
הזדמנויות לשיתוף פעולה
עם מיטב המנהלים בארץ

 

future2עיקרי תכנית הלימודים

עולם המסחר החדש, מתשתית ועד חנות אונליין
הבנת הכוחות, המגמות והמספרים שהופכים את המסחר האלקטרוני לתחום שמתפתח בקצב שיא. היכרות עם מודלים עסקיים וסוגי חנויות באונליין, לימוד מושגי הליבה והמונחים המקצועיים בתחום, Marketplace Vs. Single Brand ובניית אסטרטגיה.

עושים את זה בגדול, תכנון ויישום נכון של רכיבי אתר לשם הגדלת המכירות
בחירת עמוד הבית הנכון לקונספט, עמוד מוצר שמניע לפעולה, הגדלת יחס ההמרה בחנות וניתוח של פעילויות סחר מובילות (case study)

לפנק, לפנק, לפנק, ולהרוויח, יצירת חווית לקוח מעולה שמביאה מכירות
היכרות עם מערכות קידומים ומבצעים, תכנון נכון של מרכיבים המשפיעים על תחושת הקונה בחנות: ממשק גרפי, חוויית קנייה ואמנת השירות

פקח, אני פורק סחורה, הכרת עולם התפעול והלוגיסטיקה
היכרות עם כלל המרכיבים וההיבטים שעומדים מאחורי שילוח והפצה, תכנון נכון של המערך הלוגיסטי ושרשרת ההספקה שמאחורי עסק מצליח באונליין

לעשות סדר במדף הדיגיטלי, בניית קטלוג מוצרים דיגיטלי איכותי, יעיל ומניע למכירה
תהליכי הקמה וניהול של הקטגוריות במדף הדיגיטלי, עמודי המוצר, הצעת מוצרים בזמן הנכון ומימוש הקונספט העסקי בתהליך המכירה.

זה הקטן, עוד גדול יהיה, הדרכים לניהול חנות איקומרס ומה צריך כדי להגדיל את הפעילות
אפיון תהליכי עבודה של תחומי הפעילות המרכזיים בניהול מערך מכירות באינטרנט: שיווק, עדכון קטלוג, יצירת מבצעים וקידום מכירות, יסודות לפיתוח עסקי והתרחבות של העסק

DILicon__0001_Vector-Smart-Objectלמי מתאים הקורס?

מנהלים ואנשי דיגיטל המבקשים לרכוש ידע נוסף אודות עולם המסחר באינטרנט
בעלי עסקים קטנים המעוניינים ללמוד על אפשרויות להרחבת העסק הקיים לאינטרנט
אנשי טכנולוגיה הרוצים לקבל טעימה מאחד התחומים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות